tirsdag 8. april 2014

Travle dager!

Nå har jeg ikke vært like aktiv på bloggen de siste par ukene, men det har vært litt hektisk med studiene og dagene har gått så fort! 

I nesten tre måneder har jeg jobbet et fotoprosjekt om gjenbruk. Jeg ønsker å rette fokus mot "bruk og kast"-mentaliteten vi har skapt, og de valgene vi som enkeltpersoner tar i hverdagen. Denne perioden har jeg brukt til å samle inn møbler og interiør jeg har funnet som folk har villet kvitte seg med, og med disse tingene har jeg bygget og innredet en koselig og velfungerende stue. Resultatet kan sees i Rådhusgalleriet frem til søndag 13. april sammen med resten av utstillingen til avgangsklassen på Bilder Nordic! Ta en tur hvis dere ikke har vært innom enda, og fortell meg hva dere synes. Kanskje jeg poster bildet mitt her etter utstillingen ;-) 

Fortvil ikke, jeg har ikke blitt lei av min reise i retroverdenen enda ;-) 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar