fredag 24. oktober 2014

Ukas retro!

Jeg er så inspirert for tiden! Masse jeg har lyst til å gjøre, og det hele har endt med litt for mange prosjekter på gang samtidig ;-) Da blir det mindre tid fordelt på hver ting, men jeg prøver å få til fremgang på ting jeg allerede holder på med FØR jeg setter i gang med enda mer, hehe! 

Blant annet strikker jeg sokker som skal være julegaver, pusser opp et gammelt teak salongbord, hekler lappeteppe og ser på farger til interiørmaling som skal pryde bordbein og en gammel kommode jeg har stående på soverommet som trenger litt omsorg. OG siden jeg ble så inspirert av et kurs i art journaling jeg var på forrige helg, så må jeg jo kjøpe inn litt ting og tang så jeg kan lage egne julekort i år ;-)

Alt dette er da også selvfølgelig grunnen til at jeg ikke får somlet meg til å blogge like ofte som før... Men nå skal dere få se hva denne uka har bydd på av retro. På en av de mange retrogruppene jeg er medlem i på Facebook var det ei dame som skrev hun hadde masse 50-60talls retro som hun skulle selge, og siden jeg var i Oslo en tur i går tok jeg turen innom henne. Hun var så hyggelig og jeg fikk servert te og kikket på masse masse fint. Hadde jeg vært rik så skulle jeg kjøpt mer, men må holde meg selv litt i ørene, så det her var det jeg endte opp med å ta med meg hjem:



En nydelig turkisblå kjole <3

En kjempesøt pysjamas

...med vakkert mønster

Et forkle og to heklede grytekluter

En strikket genser

Et par forede skinnhansker og en skobørste med håndtak av teak og string


I tillegg fant jeg dette herlige retrostoffet i en nyåpnet bruktbutikk her i Moss:





Jeg er strålende fornøyd med ukas handel :-D Kos dere med retrogleder og ha en fin helg! 








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar