søndag 17. august 2014

Helgens loppisfangst!

I går var jeg på loppemarked på Solhøy skole i Son. Alle sier at man må være tidlig ute på slike markeder fordi de beste tingene forsvinner først - ganske logisk. Så for en gang skyld var jeg fremme en halvtime før de åpnet gymsalen. Vi var en gjeng som stod i kø utenfor og ventet, og når de åpnet dørene var det nesten som man ser på tv på store shoppingdager. Folk løp inn og begynte å hale og dra i alt mulig av snurrepiperier. Jeg gjorde akkurat det samme selv, og jeg forstår nå hvorfor det alltid har vært så utplukka og lite igjen når jeg har vært på loppis tidligere. Jeg har jo bare dratt en eller annen gang i løpet av åpningstiden, men det er det slutt på nå, hehe! :-)

Jeg er veldig fornøyd med helgens fangst, og vil påstå jeg gjorde et bra bruktkupp :-)

Her er det som ble med hjem:



Nydelig kobberkurv til å ha ved i. Kostet 40kr.


Den søteste vannkokeren jeg noen gang har sett og to sett med asjett, kopp og skål i rødt med hvite prikker. Kostet 60kr for alt.


Spesiell og fargerik lysestake til å ha telys i. Kostet 15kr.


Fint blått og svart skjerf. Kostet 5kr. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar